Het leven in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hester Thoen - WaarBenJij.nu Het leven in Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hester Thoen - WaarBenJij.nu

Het leven in Buenos Aires

Door: Hester Thoen

Blijf op de hoogte en volg Hester

29 Oktober 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Hoi allemaal,
Gister ben ik begonnen met de tweede week van de spaanse les. We zijn nu met nog maar twee andere meisjes in de klas, dus we hebben bijna privéles. Het weer afgelopen weekend was erg warm, het was ongeveer 30-35 graden en het is hier pas lente! Op dit moment is het heel hard aan het onweren en regenen, waardoor het weer wat koeler wordt (vind ik niet zo erg).

Esmee en ik zijn nog steeds de toerist uit aan het hangen, de stad is zo groot dat we nog steeds niet alles gezien hebben. Op school en in ons gastgezin hebben we een aantal mensen leren kennen waarmee we wat dingen doen. Afgelopen weekend zijn we bijvoorbeeld naar Tigre geweest, een plek waar veel mensen uit Buenos Aires in het weekend heen gaan. We hebben er een boottocht door de kanalen gedaan, was erg mooi! Gister zijn we naar een muziekavond met percussie geweest (La Bomba). Dit is elke week op maandag en is erg gezellig.

Volgende week zijn we ook nog een aantal dagen in Buenos Aires en daarna gaan we ons proberen te verplaatsen naar Patagonië.
Tot snel weer!

Liefs Hester

• 29 Oktober 2014 - 08:45

Claudia:

Super leuk om jullie fotootjes te zien! Prachtig en veel wat jullie nu al hebben gezien zeg! En goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben daar en ook leuke nieuwe mensen ontmoeten! Have fun en geniet! Ik kijk uit naar jullie volgende berichten, dikke kus vanuit Eindhoven (de gekste) ;P