Laatste nachtje in Nederland - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van Hester Thoen - WaarBenJij.nu Laatste nachtje in Nederland - Reisverslag uit Poeldijk, Nederland van Hester Thoen - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje in Nederland

Door: Hester Thoen

Blijf op de hoogte en volg Hester

14 Oktober 2014 | Nederland, Poeldijk

Morgen is het dan echt zo ver, de grote reis naar Zuid-Amerika gaat beginnen! Toen ik een aantal maanden geleden een backpack voor mijn verjaardag kreeg vroeg ik mij al af hoe het zou zijn om deze in te pakken. Aan de ene kant leek het veel te klein om een half jaar uit te leven, aan de andere kant zijn de kilo's op je rug nog best zwaar! Conclusie nu: het is écht klein om alle spullen voor een half jaar in te doen. Maar, na heel vaak in en uitpakken, is het gelukt! Alles zit erin :)

De afgelopen weken zijn erg hectisch geweest, veel dingen afgerond, geregeld, gekocht, afscheid genomen...Ook tussendoor nog even mijn Spaans proberen op te halen, dit was ook alweer een tijdje geleden. Gelukkig lukte dit goed, hopelijk goed genoeg om in Zuid-Amerika weer mijn eerste woordjes Spaans te gaan spreken. Op 5 oktober met de familie gezellig bij elkaar geweest en afscheid genomen. Toen kwam de laatste dag bij orkest op 11 oktober, het Westland Festival. Pas toen kwam echt het idee, woensdag ga ik al weg!

Morgenochtend rond half 7 ga ik met mijn ouders op weg naar Schiphol en om 10:05 vertrekt de vlucht naar Buenos Aires, Argentinië! Na alle maanden voorbereiding gaat het gebeuren. Ik weet niet of je er ooit klaar voor kan zijn om een half jaar weg te gaan. Ik besef het in ieder geval nog niet helemaal, maar ik heb er wel zin in!

Tot snel!
Liefs Hester

  • 15 Oktober 2014 - 07:01

    Marjolein:

    Heel veel plezier Hester! Wat een avontuur!

  • 15 Oktober 2014 - 08:42

    Coco:

    Heel veel plezier! Ik ga je blog op de voet volgen ;)

  • 15 Oktober 2014 - 13:33

    Wim En Jac Thoen:

    Hester,
    Op dit tijdstip zweef jij heerlijk in de lucht.
    Heb vanmorgen echt aan jou lopen denken, wat zal er veel door jouw hoofd gegaan zijn!
    Ik zou zeggen: geniet 100% van deze kans en doe vooral veel ervaring op!
    Liefs,
    Jac&Wim

  • 15 Oktober 2014 - 13:33

    Wim En Jac Thoen:

    Hester,
    Op dit tijdstip zweef jij heerlijk in de lucht.
    Heb vanmorgen echt aan jou lopen denken, wat zal er veel door jouw hoofd gegaan zijn!
    Ik zou zeggen: geniet 100% van deze kans en doe vooral veel ervaring op!
    Liefs,
    Jac&Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 6233

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 22 April 2014

Backpacken in Zuid-Amerika

Landen bezocht: