Op naar Nederland! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Hester Thoen - WaarBenJij.nu Op naar Nederland! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Hester Thoen - WaarBenJij.nu

Op naar Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Hester

13 Mei 2015 | Ecuador, Quito

De laatste dag is nu echt aangebroken! Alles staat gepakt, ik ben blij dat het past, om 1 uur gaan we naar het vliegveld om om 4 uur dan echt uit Zuid-Amerika te vertrekken.

Sinds de Galapagos hebben we nog een flitsbezoek aan de Amazone gebracht. We hebben boottochten gemaakt om dieren te spotten, een wandeling door de jungle gemaakt en zijn op bezoek geweest bij een community. We hebben apen, bijzondere vogels, een luiaard, ongelooflijk grote spinnen (brr) en slangen gezien. Heel bijzonder om hier te zijn geweest, zo veel bomen en bijzondere natuur.

Vlak bij Quito is een hele grote markt waar we afgelopen zaterdag zijn geweest. Hier hebben we onze souvenir inkopen gedaan. Zo veel leuke dingen! Hierdoor werd het inpakken wel een uitdaging.

Nu ben ik aan het eind gekomen van mijn grote reis. Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad hier, veel gezien, nieuwe mensen leren kennen, bijzondere ervaringen opgedaan.. Ik kan me nog niet voorstellen hoe het is om morgen weer in Nederland te zijn. Het leven is hier zo anders. Maar ik kijk er naar uit om mijn lieve familie en vrienden weer te zien. Bedankt voor het lezen van mijn blog en ik hoop jullie snel te zien :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 984
Totaal aantal bezoekers 6214

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 22 April 2014

Backpacken in Zuid-Amerika

Landen bezocht: